• Nove objave

  • Najnoviji komentari

    • Arhiva

    • Prikaži sve iz kategorije

    • Prikaži sve iz kategorije

    • Tema IV. tjedna – PROMET I PROMETNA PRAVILA

      Tema IV. tjedna – PROMET I PROMETNA PRAVILA

      Veliki pozdrav poštovani roditelji i draga dječice!
      Nakon što ste se prethodnih tjedana upoznali s prekrasnom bubamarom, pčelom, obilježili Majčin dan, ovaj tjedan ćemo malo razgovarati o Prometu i prometnim pravilima. Budući da će mnogi od vas ubrzo krenuti u školu, morate paziti kako se ponašate u prometu, da bi bili sigurni.

      Za početak pogledajte čime se sve vozimo. Roditelji, dok gledate ovaj video možete s djecom razgovarati koja prometna sredstva prometuju kopnom, koja zrakom, a koja morem ili rijekom.
      https://www.youtube.com/watch?v=P2ogWD9tsvI&feature=youtu.be

      Djeco, znate li što su to prometna pravila? Prometna pravila postoje da bi vozači i pješaci bili sigurni u prometu. Vozila voze kolnikom, a pješaci se kreću nogostupom. Vozila ne smiju na nogostup, a pješaci ne smiju na kolnik, osim kada ga prelaze preko zebre. I vozila i pješaci trebaju stati kada vide crveno svijetlo na semaforu.
      Pogledajte što nam kaže naš prijatelj medo, nazvali smo ga „medo avanturist”, kako se treba ponašati u prometu.
      https://www.youtube.com/watch?v=mOoMHALAnUA&feature=youtu.be


      Pogledajte kazališnu predstavu „CRVENKAPICA U PROMETU” (Max teatar) https://www.youtube.com/watch?v=48pguNmxh-E&t=301s

      Slaganje kockica i puzzli, slikanje prstićima, kistom, olovkom i slično, jako je bitno za  razvoj grafomotorike. Dijete razvija motoriku i u svakodnevnim aktivnostima poput oblačenja, presvlačenja, obuvanja, vezivanja, samostalnog hranjenja, otkopčavanja i zakopčavanja gumbića i slično. Dopustite djetetu da sve ono što može činiti samo da to učini. Kroz aktivnosti grafomotorike potičemo djecu da razvijaju koordinaciju oko-ruka, vizualnu percepciju ,finu motoriku, potičemo dijete na buduće pismeno izražavanje.

      Evo još malo vježbi za grafomotoriku.

      Likovna aktivnost potiče dijete na usmjeravanje pažnje, upoznaje svijet i vlastite osobnosti, upoznaje se sa različitim materijalima i tehnikama, razvija grafomotoriku, osjet vida. Napominjemo, nije bitan konačan ishod, dopustite djeci da slobodnim istraživanjem i eksperimentiranjem različitim materijalima izraze svoje osjećaje, kreativnost i maštovitost. Idemo malo pokazati svoju kreativnost…..

      Dijete kroz igru i praktično iskustvo razvija matematički um. Susreće se s različitim pojmovima za učenje matematike kao uspoređivanje, pridruživanje, brojenje, sortiranje( boja, oblik, veličina). Kroz ove aktivnosti potičemo kod djece otkrivanje radosti i korisnost učenja, radoznalost i inicijativnost, percepciju sebe kao osobe koja može i voli učiti.

      ZAGONETKE Kroz igru potičemo djecu na razmišljanje, uživamo u različitim interakcijama, otkrivamo radost i korisnost učenja.

      POGODI TKO SAM:

      Leti zrakom, ptica nije
      zuji, brunda, kukac nije.
      Kad je žedan benzin pije –
      to pogoditi teško nije.
      (avion)

      Imam oka tri,
      al’ ni jedno ne vidi.
      Ali moje oči mnogo znače
      za pješake i vozače.
      (semafor)

      Ide ravno, pa zavije.
      Po njoj auti jure,
      po njoj ljudi žure.
      (cesta)

      U nastavku vam donosimo još malo zabavnih igara.

      Glazbu jako volimo, ona nas potiče na veselje i radost, spontane aktivnosti pokreta, pjevanja, pljeskanja. Glazbom djeca izražavaju svoje osjećaje i emocije.

      Za kraj poslušajte i zapjevajte pjesmicu
      „Čudna šuma” https://www.youtube.com/watch?v=Y8TshZQ7nqg

      Draga djeco i roditelji, nadamo se da ste uživali, šaljemo vam puno pozdrava i uživajte u svakom trenutku provedenom zajedno.

      Vaše odgojiteljice: Diana, Davorka, Jelena, Mirjana i Ljubica

      Komentari isključeni za Tema IV. tjedna – PROMET I PROMETNA PRAVILA

      Komentiranje nije više moguće

      Ostavite komentar