Tema IV. tjedna – PROMET I PROMETNA PRAVILA

Tema IV. tjedna – PROMET I PROMETNA PRAVILA

Veliki pozdrav poštovani roditelji i draga dječice!
Nakon što ste se prethodnih tjedana upoznali s prekrasnom bubamarom, pčelom, obilježili Majčin dan, ovaj tjedan ćemo malo razgovarati o Prometu i prometnim pravilima. Budući da će mnogi od vas ubrzo krenuti u školu, morate paziti kako se ponašate u prometu, da bi bili sigurni.

Za početak pogledajte čime se sve vozimo. Roditelji, dok gledate ovaj video možete s djecom razgovarati koja prometna sredstva prometuju kopnom, koja zrakom, a koja morem ili rijekom.
https://www.youtube.com/watch?v=P2ogWD9tsvI&feature=youtu.be

Djeco, znate li što su to prometna pravila? Prometna pravila postoje da bi vozači i pješaci bili sigurni u prometu. Vozila voze kolnikom, a pješaci se kreću nogostupom. Vozila ne smiju na nogostup, a pješaci ne smiju na kolnik, osim kada ga prelaze preko zebre. I vozila i pješaci trebaju stati kada vide crveno svijetlo na semaforu.
Pogledajte što nam kaže naš prijatelj medo, nazvali smo ga „medo avanturist”, kako se treba ponašati u prometu.
https://www.youtube.com/watch?v=mOoMHALAnUA&feature=youtu.be


Pogledajte kazališnu predstavu „CRVENKAPICA U PROMETU” (Max teatar) https://www.youtube.com/watch?v=48pguNmxh-E&t=301s

Slaganje kockica i puzzli, slikanje prstićima, kistom, olovkom i slično, jako je bitno za  razvoj grafomotorike. Dijete razvija motoriku i u svakodnevnim aktivnostima poput oblačenja, presvlačenja, obuvanja, vezivanja, samostalnog hranjenja, otkopčavanja i zakopčavanja gumbića i slično. Dopustite djetetu da sve ono što može činiti samo da to učini. Kroz aktivnosti grafomotorike potičemo djecu da razvijaju koordinaciju oko-ruka, vizualnu percepciju ,finu motoriku, potičemo dijete na buduće pismeno izražavanje.

Evo još malo vježbi za grafomotoriku.

Likovna aktivnost potiče dijete na usmjeravanje pažnje, upoznaje svijet i vlastite osobnosti, upoznaje se sa različitim materijalima i tehnikama, razvija grafomotoriku, osjet vida. Napominjemo, nije bitan konačan ishod, dopustite djeci da slobodnim istraživanjem i eksperimentiranjem različitim materijalima izraze svoje osjećaje, kreativnost i maštovitost. Idemo malo pokazati svoju kreativnost…..

Dijete kroz igru i praktično iskustvo razvija matematički um. Susreće se s različitim pojmovima za učenje matematike kao uspoređivanje, pridruživanje, brojenje, sortiranje( boja, oblik, veličina). Kroz ove aktivnosti potičemo kod djece otkrivanje radosti i korisnost učenja, radoznalost i inicijativnost, percepciju sebe kao osobe koja može i voli učiti.

ZAGONETKE Kroz igru potičemo djecu na razmišljanje, uživamo u različitim interakcijama, otkrivamo radost i korisnost učenja.

POGODI TKO SAM:

Leti zrakom, ptica nije
zuji, brunda, kukac nije.
Kad je žedan benzin pije –
to pogoditi teško nije.
(avion)

Imam oka tri,
al’ ni jedno ne vidi.
Ali moje oči mnogo znače
za pješake i vozače.
(semafor)

Ide ravno, pa zavije.
Po njoj auti jure,
po njoj ljudi žure.
(cesta)

U nastavku vam donosimo još malo zabavnih igara.

Glazbu jako volimo, ona nas potiče na veselje i radost, spontane aktivnosti pokreta, pjevanja, pljeskanja. Glazbom djeca izražavaju svoje osjećaje i emocije.

Za kraj poslušajte i zapjevajte pjesmicu
„Čudna šuma” https://www.youtube.com/watch?v=Y8TshZQ7nqg

Draga djeco i roditelji, nadamo se da ste uživali, šaljemo vam puno pozdrava i uživajte u svakom trenutku provedenom zajedno.

Vaše odgojiteljice: Diana, Davorka, Jelena, Mirjana i Ljubica

Komentari isključeni za Tema IV. tjedna – PROMET I PROMETNA PRAVILA

Komentiranje nije više moguće

Ostavite komentar