e-Vrtić

Tema V. tjedna – GUSJENICA – LEPTIR

Draga naša djeco i dragi naši roditelji, nastavljamo u razigranom i veselom raspoloženju. Za vas smo ovaj tjedan pripremili različite aktivnosti-priče, recitacije, igre, pjesme, zagonetke, likovne aktivnosti i sl. Uživajte i veselite se! Tema ovog tjedna je GUSJENICA – LEPTIR.

Edukativnu priču Vrlo gladna gusjenica napisao je Eric Carle. Kroz priču djeca mogu razvijati maštu,upoznavati boje, učiti dane u tjednu, saznati koliko je važna zdrava i raznovrsna prehrana, kao i prirodan ciklus pretvorbe od jajašca do leptira. Priča je namijenjena djeci svih uzrasta.

VRLO GLADNA GUSJENICA, ERIC CARLE

Nakon poslušane priče potaknite dijete na razgovor pitanjima o likovima u priči, imenovanje dana u tjednu, boja, količinu. (npr. Tko je ovo?; Kako izgleda?; Koje je boje?; Opiši što vidiš?; Što jede gusjenica?; Je li to zdravo?; Što ti voliš jesti?; Koliko je komada pojela gusjenica?; Koji je dan u tjednu to pojela?; Znaš li koji je danas dan u tjednu?; Koliko tjedan ima dana?). Naravno, pitanja je potrebno prilagoditi uzrastu djeteta.

Dijete uključite u čitanje priče jer na taj način utječete na razvoj djetetova govora, komunikacije, razvoja pažnje i koncentracije, razvoja mašte. Na taj način možemo uočiti dječje interese. Svoj doživljaj priče dijete može prenijeti i na papir. Za crtanje može koristiti bojice, flomastere, tempere, vodene boje…

Životni ciklus jednog leptira dijete može napraviti na običnom kartonu (mi smo koristile kartonski tanjur, kolaž, ljepilo i pamuk).

Na ovaj način dijete može, kroz aktivnost, usvojiti dane u tjednu.

Uz pjesmicu Leptiri kroz različite pokrete i veseli ritam, zabavite se i uključite članove svoje obitelji.


https://www.youtube.com/watch?v=PG6F1f_oNdI

Društvena igra s pravilima Memory – kao što možete vidjeti iz primjera, potrebno je izrezati karton, nacrtati po dva ista lika iz priče – dvije gusjenice, dva leptira, dvije kruške, dvije šljive, dvije naranče, dvije jagode…..

Na početku igre izmiješate kartice i okrenute posložite ih na stol. Cilj ove igre je pronaći dvije identične slike, a pobjednik je igrač koji skupi više spojenih parova.

Društvena igra Gusjenica pričalica – za izradu je potreban karton, kolaž papir, flomaster, škare, kocka, lik gusjenice i leptir.
Igru započinje igrač koji dobije najveći broj na kocki. Igrači se pomiču onoliko polja koliko pokazuje broj na kocki. Prilikom pomicanja figure leptira, igrač staje na ponuđeno slovo i zadatak mu je imenovati dvije ili više riječi koje započinju navedenim slovom (glasom) npr. S kao SUNCE, SIR, SRCE, SLIKA, STOLICA, SOVA, STONOGA… Kroz ovu igru djeca upoznaju slova, razvijaju fonološku svjesnost i predčitalačke vještine.

S djecom mlađeg uzrasta također možete igrati igru riječima tako da imenujete boju, a dijete imenuje stvari, hranu, životinje i sl. koje su te boje.

LEPTIR

LEPTIROVA TANKA KRILA
LJETNA KIŠA NATOPILA
PA JE SADA LEPTIR MALI
LJEPŠI NEGO ŠTO SMO ZNALI

DVIJE ŠARE U SREDINI
SJAJE SE NA MJESEČINI
A ŽUTE SE TOČKE SKRILE
NA KRILIMA KO OD SVILE!
– Nada Landeka

Zagonetke su jedan od načina poticanja logičkog mišljenja.

Istraživanje predstavlja cjelovito učenje djeteta : razvoj senzomotorike, fine motorike, koordinacije pokreta, koncentracije i strpljenja. Ovim aktivnostima potičete djecu na istraživanje različitih materijala, tehnika, uočavanja raznih svojstava tekućine,boja…
Aktivnosti s vodom moguće je koristiti u svako doba.
Potrebni materijali za ovu aktivnost su: papir, flomasteri i posuda s vodom.
Lik gusjenice ili leptira možete nacrtati flomasterom, uroniti u posudu s vodom te pričekajte rezultat. Što je veći spektar boja leptir ili gusjenica će biti veseliji odnosno šareniji.

LEPTIR

Za sljedeću istraživačku aktivnost potrebni su: papir, kistovi, voda, vodene boje ili tempere. Prethodno je potrebno zaštititi radnu površinu. Presavijte papir na pola i pričekajte rezultat.

LEPTIR – istraživačke aktivnosti

Matematička igra Odjeni gusjenicu – za izradu je potreban papir, kolaž i flomaster. Kroz igru dijete upoznaje broj, količinu i boje.

Možete se zabaviti i uz ovu zanimljivu matematičku igru, koja također ima ulogu u razvoju fine motorike. Potrebni materijal za izradu je: karton, tuljak od papirnatih ručnika, ljepilo i trakica od bilo kakvog materijala. Starija djeca mogu pratiti brojeve po redoslijedu. Provlačenjem konopca – pratiti brojeve od najmanjeg do najvećeg ili obratno.

Pogledajte i poslušajte igrokaz Zvrndalica
Poslije završenog igrokaza možete s djecom pokušati ponoviti isti ili izmisliti svoj igrokaz. Zabavite se!

ZVRNDALICA – igrokaz

Sljedeće aktivnosti koje smo za vas pripremili važne su za razvoj grafomotorike (fine motorike šake, vizualne percepcije, koordinacije…).
Potrebni materijal: flomasteri i papir. Na početku nacrtajte kružiće u parovima različitih boja. Dijete točkice iste boje povezuje flomasterom te boje, npr. žute točkice povezuje žutim flomasterom.

Za sljedeću aktivnost potrebni materijale: flomasteri, papir i dva plastična čepa.
Na papiru možete nacrtati različite likove. Pomoću dva čepa istovremeno potičite dijete da prati iscrtane linije.

S mlađom djecom možete napraviti oblik lista ili nekog drugog predmeta sa rupicama. Cilj igre je da dijete provlači određeni predmet kroz rupice. Mi smo za ovu aktivnost koristile karton, škare, konop i plastične oblutke.

PLES LEPTIRA

DANAS JE TAKO
LIJEP I SUNČAN DAN
RAŠIRIT ĆE KRILA
K’O PADOBRAN.

PLESAT ĆE NISKO,
BEZBRIŽNO LAKO
ONDA VISOKO,
SPORO,POLAKO.

JER BAŠ JE MIRISALA
LIVADA TA
LEPTIRA VODI
DO MALOG CVIJETA.

PLESAT ĆE ZAJEDNO
CIJELI DAN
DOK SUNCE NE ZAĐE
I DONESE SAN. Josipa Franjić Radulović

Sljedeća igra koju smo za vas pripremili zove se Veseli prstići. Pomoću ove igre dijete razvija koncentraciju i pažnju. Kroz ovu igru oponašanja možete se dobro zabaviti.

Veseli prstići

U nastavku ćemo se zabavit malo s likovnim aktivnostima,

Za izradu leptira potrebni su: kartonska kutija za jaja,flomasteri ili tempere, slamke, škare, ljepilo i karton.

Za izradu gusjenice potrebni materijal je: kartonska kutija za jaja, flomasteri ili tempere i škare.

S mlađom djecom možete na sljedeći način izraditi gusjenicu.
Potrebni materijal su: tempere, škare, papir i tuljak od papirnatih ručnika.

Društveno-natjecateljska igra – klasifikacija po boji. Ovom igrom dijete uči boje i razvija preciznost. Što je dijete starije veći je razmak od startne pozicije. Cilj igre je odgovarajući predmet ,u ovom slučaju balon, ubaciti u otvor na kutiji jednake boje.
Prilikom izrade koristile smo sljedeće materijale: kartonska kutija, sol, tempere, baloni, škare, ljepilo i prozirne vrećice. Vi možete koristiti i druge materijale, npr. kockice, papir u različitim bojama, rižu…

Sa svojim roditeljima možete se zabaviti i uz ovu pokretnu igru

Draga djeco, pripremile smo i ovu natjecateljsku igru koju možete igrati sa svojim članovima obitelji.
Potrebni materijal: papir u boji, škare i slamke.

Natjecateljska igra

Poštovani roditelji i draga djeco, uživajte u zajedničkim igrama i druženju. Veliki pozdrav šalju vam vaše odgojiteljice Ivona, Neđa, Regina, Ruža i Sandi!

Više

Tema IV. tjedna – PROMET I PROMETNA PRAVILA

Veliki pozdrav poštovani roditelji i draga dječice!
Nakon što ste se prethodnih tjedana upoznali s prekrasnom bubamarom, pčelom, obilježili Majčin dan, ovaj tjedan ćemo malo razgovarati o Prometu i prometnim pravilima. Budući da će mnogi od vas ubrzo krenuti u školu, morate paziti kako se ponašate u prometu, da bi bili sigurni.

Za početak pogledajte čime se sve vozimo. Roditelji, dok gledate ovaj video možete s djecom razgovarati koja prometna sredstva prometuju kopnom, koja zrakom, a koja morem ili rijekom.
https://www.youtube.com/watch?v=P2ogWD9tsvI&feature=youtu.be

Djeco, znate li što su to prometna pravila? Prometna pravila postoje da bi vozači i pješaci bili sigurni u prometu. Vozila voze kolnikom, a pješaci se kreću nogostupom. Vozila ne smiju na nogostup, a pješaci ne smiju na kolnik, osim kada ga prelaze preko zebre. I vozila i pješaci trebaju stati kada vide crveno svijetlo na semaforu.
Pogledajte što nam kaže naš prijatelj medo, nazvali smo ga „medo avanturist”, kako se treba ponašati u prometu.
https://www.youtube.com/watch?v=mOoMHALAnUA&feature=youtu.be


Pogledajte kazališnu predstavu „CRVENKAPICA U PROMETU” (Max teatar) https://www.youtube.com/watch?v=48pguNmxh-E&t=301s

Slaganje kockica i puzzli, slikanje prstićima, kistom, olovkom i slično, jako je bitno za  razvoj grafomotorike. Dijete razvija motoriku i u svakodnevnim aktivnostima poput oblačenja, presvlačenja, obuvanja, vezivanja, samostalnog hranjenja, otkopčavanja i zakopčavanja gumbića i slično. Dopustite djetetu da sve ono što može činiti samo da to učini. Kroz aktivnosti grafomotorike potičemo djecu da razvijaju koordinaciju oko-ruka, vizualnu percepciju ,finu motoriku, potičemo dijete na buduće pismeno izražavanje.

Evo još malo vježbi za grafomotoriku.

Likovna aktivnost potiče dijete na usmjeravanje pažnje, upoznaje svijet i vlastite osobnosti, upoznaje se sa različitim materijalima i tehnikama, razvija grafomotoriku, osjet vida. Napominjemo, nije bitan konačan ishod, dopustite djeci da slobodnim istraživanjem i eksperimentiranjem različitim materijalima izraze svoje osjećaje, kreativnost i maštovitost. Idemo malo pokazati svoju kreativnost…..

Dijete kroz igru i praktično iskustvo razvija matematički um. Susreće se s različitim pojmovima za učenje matematike kao uspoređivanje, pridruživanje, brojenje, sortiranje( boja, oblik, veličina). Kroz ove aktivnosti potičemo kod djece otkrivanje radosti i korisnost učenja, radoznalost i inicijativnost, percepciju sebe kao osobe koja može i voli učiti.

ZAGONETKE Kroz igru potičemo djecu na razmišljanje, uživamo u različitim interakcijama, otkrivamo radost i korisnost učenja.

POGODI TKO SAM:

Leti zrakom, ptica nije
zuji, brunda, kukac nije.
Kad je žedan benzin pije –
to pogoditi teško nije.
(avion)

Imam oka tri,
al’ ni jedno ne vidi.
Ali moje oči mnogo znače
za pješake i vozače.
(semafor)

Ide ravno, pa zavije.
Po njoj auti jure,
po njoj ljudi žure.
(cesta)

U nastavku vam donosimo još malo zabavnih igara.

Glazbu jako volimo, ona nas potiče na veselje i radost, spontane aktivnosti pokreta, pjevanja, pljeskanja. Glazbom djeca izražavaju svoje osjećaje i emocije.

Za kraj poslušajte i zapjevajte pjesmicu
„Čudna šuma” https://www.youtube.com/watch?v=Y8TshZQ7nqg

Draga djeco i roditelji, nadamo se da ste uživali, šaljemo vam puno pozdrava i uživajte u svakom trenutku provedenom zajedno.

Vaše odgojiteljice: Diana, Davorka, Jelena, Mirjana i Ljubica

Više

Tema trećeg tjedna – PČELA

Draga djeco i roditelji, ovaj tjedan povesti ćemo vas na čudesno putovanje prirodom. Na tom putu dosada ste mogli susresti bubamaru. Naša bubamara ima prijateljicu koja je također kukac, ali postoje bitne razlike, ovaj kukac lezi i zuji s cvijeta na cvijet, zlatno žute je boje i proizvodi slasni med. Pogađate o kome je riječ ? …Da, to je pčela!

Dragi roditelji pročitajte djeci slikovnicu ˝Pčelica Jelica i medo Edo˝

Nakon priče potaknite djecu na razgovor i razmišljanje uz pitanja: Kako vam se svidjela priča? ; Tko je pčelica Jelica i kako ona izgleda? ; Gdje se nalazi dućan pčelice Jelice? ; Što se najbolje prodaje u to dućanu i čega ne nestalo? ; Kakav je to medin doručak? ; Gdje će pčelica Jelica pronaći med? ; koga je pčelica Jelica srela putem? Tko je Edo? ; Zašto je medo Edo bio tužan?; Kako je pčelica Jelica pomogla medi? Pomažete li vi prijateljima kad su tužni? Kako se osjećate kad pomažete drugima? Zašto je dobro pomagati drugima?

Sada ćemo se malo razgibati uz pjesmicu s pokretima. Glazbenim aktivnostima pobuđujemo interes za glazbu. Potičemo razvoj slušanja i razumijevanja govora, ritma te kreativnost pokreta.

Leti pčela malena – Tičeki

Jedna od aktivnosti u kojoj djeca izražavaju svoju kreativnost i domišljatost je likovno izražavanje. Kako bi potaknuli dječju maštu nudimo im različite poticajne materijale i sredstva čime omogućujemo slobodu izražavanja i šaljemo im poruku da nije bitan konačan ishod, već sam proces u kojem djeca istražuju i na sebi svojstven način izražavaju i u konačnici stvaraju.

PČELA OD KOLAŽA:

Potrebno vam je: Kolaž papir:(žuti,bijeli i crni), škarice i ljepilo, crveni flomaster. UPUTE ZA RAD: Izrežite 3 žuta, 2 crna i 1 bijeli krug.

Zatim bijeli krug izrežite na 2 jednake polovice.

Složite i zalijepite krugove jedan na drugi naizmjenično sa žutim i crnim kolažom. Na kraju dodajte krila (bijeli kolaž), oči i usta.

OTISAK DLANA – Pčela – Potrebno nam je: tempere i kist, papir, flomasteri. Upute: kistom oslikajte djetetov dlan, dlan otisnite na papir. Nacrtajte glavu,krila i ostale detalje

Predmatematičke vještine kod djece razvijaju pažnju, koncentraciju, koordinaciju ruku i finu motoriku.

Evo još malo grafomotoričkih vježbi za sve uzraste ….

IGRA – PČELICA JE LETJELA

(DIJETE SLOŽI DLANOVE U OBLIKU „pčelice”. PRAVI  VALOVITE POKRETE KAO DA LETI)          

Odrasla osoba govori: Pčelica je letjela, na glavicu sletjela (DIJETE SPUŠTA SVOJU „pčelicu” SEBI NA GLAVU.)

Sjedila je, sjedila i dalje poletjela. Pčelica je letjela, na mamin nos sletjela.                                                                                                                             (DIJETE SPUŠTA SVOJU „pčelicu” NA MAMIN NOS…I TAKO DALJE DOK INTERES ZA IGROM TRAJE).

Poštovani roditelji, draga djeco nadamo se da ćete uživati u ponuđenim aktivnostima, koje uvijek možete doraditi prema vlastitim željama i mogućnostima. Puno vas pozdravljaju vaše odgojiteljice Aurelia, Ana, Virđinija, Sandra i Slavica.

Više

Tema drugog tjedna – MAJČIN DAN

Dragi roditelji i djeco, približava  se Majčin dan  koji ćemo obilježiti ovaj tjedan  kroz niz aktivnosti . Pripremili smo za vas slikopriču, recitacije, igrokaze, glazbene i likovne aktivnosti te raznovrsne igre.

Edukativna priča sa slikama koja govori o ljubavi, poslušnosti i sigurnosti.

Neposlušno pile (nepoznati autor)

Možete postavljati djetetu pitanja o priči: Koliko ima pilića? Koje su boje pilići? Koje je pile bilo neposlušno? Zašto? Koga je crno pile srelo? Što je obećalo mami koki? )

Na ovaj način potičete razvoj govora, pažnje, pamćenja i zaključivanja. Možete uočiti i djetetov način razmišljanja, neke potrebe, strahove…

Dijete može odabrati i nacrtati ono što mu se u priči najviše svidjelo. Za rad može koristiti: drvene bojice, flomastere, pastelne boje,…

Uz pjesmu s plesnim pokretima „ Mama hvala ti“ ( Dječji zbor Bajke) djeca se mogu zabaviti s mamom i članovima svoje obitelji. https://www.youtube.com/watch?v=hs-25LIm_2c

Zaigrajte s djecom društvenu igru kockom : “Tko će prije “. Pravila igre: U igri mogu sudjelovati do 4 igrača. Svaki igrač odabire jednu figuru za igru. Polazak je sa starta. Dobiveni broj bacanjem kocke označava koliko ćete polja pomaknuti figuricu po abecedi.

Slovo na koje ste stali , imenujemo , može se reći i riječ koja počinje tim slovom ili ako ste došli na slova sa uputom, a to su slova C -zagrli mamu, D-poljubi mamu, F-daj pet mami, J-zagrli mamu, M-poljubi mamu, R -daj pet mami , odraditi zadane upute. Pobjednik je onaj tko dode prvi do cilja.

Za izradu podloge potrebno je : veci papir ili karton, kolaž, flomasteri.
Za izradu igrača potrebno je: role papira- tuljci , kolaž. Za izradu lica : papir i drvene bojice.

Cilj ove igre je učenje prepoznavanja slova na zabavan način, potiče govor i predvještine čitanja i pisanja te potiče natjecateljski duh.

Stihovi s rimom se lakše pamte i uče i imaju pozitivan utjecaj na govorno- jezične sposobnosti djeteta. Kako bi zabava bila još bolja osmislite pokrete kojima ćete popratiti tekst .

Izrađujući okvir za slike dijete se likovno izražava gdje dolazi do izražaja dječja  maštovitost i kreativnost. A unutar okvira neka dijete nacrta … pa koga nego svoju mamu.

Potrebni materijal: karton, čepovi, salvete, novinski papir, ljepilo ( materijal koji je dostupan kod kuće).

Matematička igra „ Poklapalica“ kojoj je cilj prepoznavanje brojeva i količine, spojiti broj i količinu.

Potrebni materijal: veći papir, kolaž, flomaster, škare.

Igrokaz „M kao majka“ ( Majčin dan – stihovi M. Kovačevića)

Pogledajte i poslušajte zbog čega je došlo do prepirke među slovima.

Igrokaz ˝M kao majka˝

Poslije završenog igrokaza možete razgovarati s djecom. ( npr. Koje si slovo prepoznao/la? Koje je tebi najdraže slovo?) Ili se poigrajte dobre stare igre ” Slovo- na slovo ” ( Pronađi predmete u prostoriji koji počinju npr. na slovo (glas) M, zatim po kategorijama: hrana , životinje na zadani glas.) Kad im postane lagano igru učinite složenijom tako da kažu riječ koja završava zadanim glasom . Ovom igrom dijete razvija fonološku svijest i predčitalačke vještine.

PRIJEDLOG IGARA

  • Taktilna igra „ Prst u brašnu“  za razvoj fine motorike ( motorička sposobnost pisanja po brašnu).  Potrebni materijal : posuda i brašno.
  • Možete se zabaviti izrađujući šareni nakit od slamki i konca. Uzimanje sitnih dijelova slamki ima važnu ulogu u razvoju fine motorike šake. 

Potrebni materijal: konac ili tanki konop, slamke, škare.

  • Pokretna igra „ Orijentacija u prostoru“

Igrači su mama i dijete ( može i netko od članova obitelji) . Mama daje upute, a dijete stoji nasuprot mame. Mama kaže:

  •  stani iza mene
  • stani ispred  mene
  • skoči jedanput lijevo
  • skoči tri puta desno
  • čučni i skoči dva puta u vis
  • skoči natrag jedan put
  • i za kraj potrči mami u zagrljaj

Predlažemo vam pjesmicu  za najmlađe koja uključuje dodirivanje prstićima. Dobro utječe na razvoj govora, pažnje, svijesti o vlastitom tijelu, a prije svega izazivaju pozitivne emocije.  Uživajte dok se igrate sa svojim djetetom.

MIJEŠALA  MAMA KAŠICU
           
                         Miješala mama kašicu
                         u probušenom  lončiću.
                         Miješala, miješala i dječicu zvala …
                        (kružiti kažiprstom po djetetovom dlanu )
                         Pa im je davala :
                         Malo tebi , malo tebi
                         Malo tebi, malo tebi (dodirivati prst po prst)
                         a mali , trči, trči, trči i tu se sakrije !
                          (trčati prstima po ruci do pazuha ) 

                                                                   (nepoznati autor)

  • Još malo pjesme i plesa u nešto nježnijem ritmu. Uživajte!

„Moja mama „ (Dječji zbor Pahuljice)

Drage mame vjerojatno vam mali otisci dlanova daju dodatni posao , jer ima ih po staklu , namještaju i gdje sve ne , ali djeca će odrasti , a mali dlanovi će nestati . Zato se zabavite s djecom koristeći dlanove kao poticaj za likovne aktivnosti . Jer kad jednom odrastu  nedostajat će vam.

Opcrtavanjem dječjeg dlana kroz likovno izražavanje  potaknuti ih  kako samostalno izraditi kao na ponuđenoj slici. Potrebni materijal: papir, drvene bojice, flomasteri, ukrasna vrpca, škare i ljepilo.

Otisak dlana, zabava za najmlađe. Potreban materijal: tempera boje, papir, posuda (u kojoj će dijete umočiti dlan ) i ukrasna vrpca.

Didaktička igra za najmlađeSpojite odgovarajuću boju cvijeta s istom bojom u umetaljci s ciljem prepoznavanja boja. Potreban materijal:kutija od jaja, drveni štapići, kolaž papir, škare, ljepilo.

„  Kako čuvamo mamu“ – video

Savjet za djecu : pomozite mamama u pospremanju svojih igračaka, sudjelujte u kućanskim poslovima.

Kako čuvamo mamu?

Izradite čestitku za mamu sa grafomotoričkim  vježbicama .

Potreban materijal: papir, kolaž, flomasteri, škare, ljepilo, ukrasna traka.

Kroz ponuđene sadržaje djeca razvijaju nove vještine , upoznaju nove pojmove, razvijaju govor, pažnju, pamćenje, motoriku, logičko zaključivanje te razvijaju nove interese i kreativnost.

Djeco i roditelji uživajte u zajedničkim trenutcima uz velike pozdrave ! Vaše odgojiteljice Pava, Biljana, Marjana, Ivana, Sanja i Željka

Više

Zapeli zajedno – slikovnica za djecu

Slikovnica za djecu o tome kako se slagati sa svojom obitelji i svijetom općenito u ovim vremenima dok smo zaglavljeni jedni s drugima. Glavni akteri su roditelji, te sestra Una i brat Teo. U ovoj slikovnici se kroz priču na nenametljiv način opisuje važnost međusobnog razumijevanja i odgovornosti. Pitanja pomažu djetetu da razjasni situaciju u kojoj se nalazimo.
Umijeće vođenja svrhovitih razgovora nam pomaže da zajedno proživimo ova neobična vremena i da iz ove zbunjujuće situacije izgradimo bolji svijet.

Više

eVrtić

Draga naša djeco šaljemo vam puno pozdrava. Nedostajete nam, želimo se s vama igrati, pjevati, crtati, skakati, smijati…

U želji da nam ovi dani razdvojenosti prođu što prije iz tjedna u tjedan pripremat ćemo vam aktivnosti koje će vas nadamo se razveseliti, a i potaknuti vas da naučite nešto novo. Čuvajte vaše radove, kad se opet sretnemo u našim skupinama obogatit ćemo s tim radovima vaše mape.

Čuvajte se i zabavljajte se s nama!

Više

BUBAMARA

Poštovani roditelji, draga djeco!

Šaljemo vam VEEELIKI pozdrav iz našeg vrtića!

U želji da ove dane provedete u što boljem raspoloženju, šaljemo van nekoliko aktivnosti koje će vas razveseliti, a usput možete nešto i naučiti.

Tema ovog tjedna je BUBAMARA. Pogledajte i poslušajte što smo pripremili za vas.

(više…) Više