Program ranog učenja engleskog jezika provodi se u mješovitoj skupini u Središnjem vrtiću . Ovaj program temelji se na prirodnom situacijskom učenju. Jezični sadržaji se kreiraju u autentičnom kontekstu na temelju svakodnevnih situacija, dnevne rutine , te na temelju interesa, želja i potreba djece. Djeci se nastoji pružiti stalan protok razumljivih sadržaja, djeci bliskih i zanimljivih aktivnosti i dovoljno dodatnih informacija kako bi usvajali jezik bez pritiska.
Djecu se potiče da izraze svoje misli, potrebe i osjećaje na engleskom jeziku. Odgojitelji u komunikaciji koriste kombinirano hrvatski i engleski jezik. Fokus je na slušanju i spontanom korištenju jezika.
Odgojitelji kreiraju ugodnu, poticajnu atmosferu i okruženje, a sadržaji se temelje na temama prateći potrebe i interese djece. Osnovna težnja je da proces bude zanimljiv i ugodan, te da se uklopi u svakodnevni ritam kako bi bio učinkovit. Naglasak je na kvalitetnom kreiranju sadržaja, a ne na reprodukciji, te na što većoj uronjenosti djece u jezik.
Ostavite komentar